כך הצהיר ראש עיריית קייב, ויטלי קליצ'קו. לדבריו, הבירה כבר מיישמת מספר פרויקטים: בפרט, היא בונה דוודים כפולים ועובדת על יצירת אספקת מים גיבוי.
קליצ'קו ציין כי העיר מחפשת מקורות מימון נוספים ליישום צעדי תוכנית החוסן וסומכת על השתתפות שווה מצד המדינה. בהקשר זה, מועצת העיר קייב החליטה לפנות רשמית לממשלה ולפרלמנט בבקשה לסיוע כספי.
לדברי ראש העיר, יישום התוכנית נועד למספר שנים, אך העדיפות היא לטפל במהירות בצרכים מרכזיים מבחינת אספקת חום וחשמל ערב החורף הבא.
במקביל, הדגיש קליצ'קו: ללא תמיכה ממשלתית, יהיה קשה ליישם אירועים בקנה מידה גדול עקב משאבים כספיים, זמן ואנושיים מוגבלים.
דווח בעבר כי הבירה סיכמה את תוצאות יישום התוכנית לפיתוח כלכלי וחברתי של העיר קייב לשנים 2024–2026 לשנת 2025.
נוצר על סמך חומרים מ: kyivschina24.com

